אחרי שנים: רנא רסלאן בהפקת אופנה

“רסלאן קיבלה לא מעט הצעות לצילומי הפקות אופנה וכל פעם דחתה את הבקשות”, מספר אלעד ברנשטיין, הבעלים של חברת ברוניי שעומד מאחורי כל הפקת האופנה. “היא הסכימה הפעם בעקבות הסכם השלום שנחתם לאחרונה בין ישראל ודובאי (שם היא מתגוררת), ואמרה שזה חשוב לה לחבר ולקדם קשרים עסקיים”, הוא מנמק.

אוברול ורוד, ערן לוי

במגזין יתפרסם גם ראיון שנערך עם רסלאן, בו היא מספרת על ילדותה בישראל, זכייתה בתואר מלכת יופי, החיים בדובאי ועל הרצון לשלום אמיתי בין המדינות. לדבריו, ההפקה צולמה לפני כשבועיים ביפו ובסטודיו של עידן כהן במסגרת ביקורה של רסלאן בישראל עם צוות הפקה שכולו ישראלי. הצוות כלל סטיילינג של אייל חג’בי, איפור של עדה לזורגן, עיצוב שיער שי בן יקר ואת הצילומים צילם ערן לוי, שמצלם לא מעט הפקות שמיועדות לפרסום בחו”ל.

רסלאן מצולמת בחמישה לוקים שונים. הראשון, כשהיא לבושה באוברול בגוון ורוד פוקסיה טרנדי של המעצבת אלודי אטלן בגזרת שרוולים נפוחים ומכנסי פדלפון עם מותן מודגשת באמצעות חגורת אבזם מרובעת.

ז’קט כחול מהפנט, ערן לוי

לוק נוסף נסיכותי ומאוד אלגנטי של רסלאן כלל חולצה מכופתרת לבנה של מותג Reve, מעליה ז’קט אריג מחויט בגוון כחול של המעצב עידן כהן וחצאית טוטו תכלת של שחר אבנט. את הלוק השלים במדויק שיער אסוף בתוספת קשת פנינים של מותג לי-לה.

להמשך הכתבה בישראל היום לחצו כאן>>

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Shopping Cart
Skip to content